Returnarea produselor
Produsele achiziționate de pe site-ul roovi.ro pot fi returnate conform Ordonanţei de Urgență a Guvernului nr. 34/2014 si a Ordonanţei de Guvern, numărul 9 din 2016, privind drepturile consumatorilor.
14 zile calendaristice perioada de retur
Ai dreptul legal să renunți la cumpărarea produsului, fără penalități și fără justificarea deciziei, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului comandat. Returul poate fi solicitat de către tine (cumpărător) sau o terță persoană numită de către tine, alta decât transportatorul.
Pentru a-ți exercita dreptul de retur în termenul cuvenit trebuie să informezi în scris D-Toys S.A., la sediul din Str. Constructorilor 2 C, Loc. Sfântu Gheorghe, Jud. Covasna sau la tel. (004) 0728.330.431 sau pe e-mail: contact@roovi.ro, cu privire la decizia ta de a te retrage din contractul comercial, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă/curier sau un e-mail.
De asemenea, poți utiliza în acest scop și formularul de contact de pe site-ul roovi.ro, din secțiunea Contact, https://roovi.ro/var/www/vhosts/roovi.rohttpdocs/contact-us/, pentru a transmite solicitarea ta de retur, în termenul prevăzut de lege. Dacă alegi această opţiune, îți vom transmite fără întârziere, prin e-mail, confirmarea de primire a cererii de retur.
Pentru a respecta termenul-limită de retur, este suficient să trimiti comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei legale de 14 zile de la data primirii produsului.
Rambursarea sumelor achitate
Suma achitată de tine pentru produsul pe care dorești să-l returnezi îți va fi rambursată integral, inclusiv costurile livrării standard, în cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 zile de la data la care produsul returnat ajunge înapoi la noi și este verificat pentru conformitate.
Pentru rambursarea sumelor achitate vom utiliza aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care îți exprimi acordul expres pentru o altă modalitate de plată. Alegerea unei alte modalitati de plata fata de cea folosita la tranzactia initiala nu va fi scutita de aplicarea costului suplimentar asupra sumeri returnate a oricaror comisioane si taxe externe (cum ar fi comisioane percepute de banca pentru transfer, de procesatorul de card etc).
În cazul comenzilor achitate prin ramburs la curier, suma aferentă va fi virată într-un cont IBAN, neexistând posibilitatea rambursării cash.
Pentru tranzacțiile de rambursare a acestor sume, D-Toys S.A. nu percepe comision. Totuși, este posibil ca banca la care ai cont să perceapă în mod uzual comisioane de care nu putem fi responsabili.
Costul returului produsului /produselor va fi în sarcina expeditorului, dacă nu se stabilește altfel în mod excepțional. Nu se pot trimite colete de retur cu plata la destinație (sediul D-Toys).
Returnarea produselor se poate efectua folosindu-se adresa D-Toys S.A., Str. Constructorilor 2 C, Loc. Sfântu Gheorghe, Jud. Covasna, tel. (004) 0728.330.431
În mod excepțional, în cazul în care se agreează plata transportului aferent returului de către D-Toys S.A, vom trimite un curier pentru a ridica coletul de la tine in cel mai scurt timp.
Termenul este considerat respectat dacă produsele sunt ridicate de curier și trimise către D-Toys înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Conditii de retur
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în cutia originală, cu toate accesoriile și documentele care l-au însoțit).
Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire și/sau intervenții neautorizate etc.
Deși este o situație puțin probabilă, dacă se întâmplă să constatăm la verificarea de conformitate că produsul nu este în stare perfectă, vom fi nevoiți să percepem o taxă pe care ți-o vom comunica, restituindu-ți doar parțial suma de bani achitată inițial.
Pe scurt
Ai dreptul să renunţi la produsele pe care le-ai cumpărat, în termen de 14 zile de la data la care ai primit produsele, în condițiile prevăzute mai sus. Tot ce ai de facut este să:
- Ne anunți în scris despre intenția de retur;
- Ne trimiţi coletul înapoi prin curier (costul transportului este achitat de tine);
- Îţi returnam banii după ce primim coletul și verificăm produsul să fie în stare perfectă.
Toate acestea, fără să fii obligat să ne spui de ce. Totusi, ne-ar ajuta să știm ce nu s-a potrivit, să facem lucrurile altfel, sau să îmbunătățim pe viitor. Chiar apreciem și ținem cont de toate sugestiile pe care le primim.